Βιοτεχνία γυναικείων ενδυμάτων
Ελληνικής σχεδίασης & ραφής
Πτολεμαίων 41, Θεσσαλονίκη, 54630
2310512971, 6972996224
Mariel.Fashion.Gr.1971@GMail.Com

Για το blog μας

Mariel Fashion - Για το blog μας

Ας προσπαθήσουμε εδώ να δούμε, με ίσως λίγο παραπάνω λεπτομέρεια, ορισμένα στοιχεία που ισχύουν στο blog μας, με σκοπό την καλύτερη χρήση του απ' όλους μας.

Περιγραφές προϊόντων

Κάθε προϊόν μας εδώ, θα περιέχει όλες τις βασικές πληροφορίες που θα το αφορούν και θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν γενικότερα.
Η αναφορά των πληροφοριών αυτών έχει τυποποιηθεί σε όλα μας τα προϊόντα έτσι ώστε να γίνεται με κοινό τρόπο η ανάπτυξη των χαρακτηριστικών τους.
Η μορφή τυποποίησης έχει ως εξής:
  1. Είδος: (Το είδος που εντάσσεται χοντρικά το προϊόν μας π.χ. Φόρεμα, Ζακέτα κλπ)
  2. Κωδικός: (Ο μοναδικός Mariel Fashion κωδικός αναφοράς του προϊόντος μας, της μορφής 00-00000)
  3. Σεζόν: (Σε ποια σεζόν ανήκει το προϊόν μας π.χ. Φθινόπωρο Χειμώνας 2012-13 κοκ)
  4. Σύνθεση υφάσματος: (Τα βασικά υλικά στις ίνες των υφασμάτων του προϊόντος μας με τα ποσοστά τους π.χ. Βισκόζ 93%, Λύκρα 7% κλπ.)
  5. Προέλευση υφάσματος: (Οι χώρες παραγωγής των υφασμάτων του προϊόντος μας π.χ. Γαλλία, Ιταλία κλπ)
  6. Ραφή: (Η χώρα στην οποία ράφτηκε το προϊόν μας. Στη Mariel Fashion βέβαια, είναι πάντα Ελληνική η ραφή)
  7. Διαθέσιμα Νούμερα: (Τα μεγέθη του προϊόντος μας. Τα περισσότερα διατίθενται από S έως και XXL)
  8. Διαθέσιμα Χρώματα: (Σε ποια χρώματα ή και συνδυασμούς χρωμάτων διατίθεται το προϊόν μας)
  9. Αναπαράσταση Χρωμάτων: (Απεικόνιση των χρωμάτων που διατίθεται το προϊόν μας)

Τα σχόλιά μας

Σε διάφορες σελίδες του blog μας (κάτω, στο τέλος των σελίδων όπως και στην παρούσα) ή και μέσα σε κάθε ανάρτηση προϊόντος μας, υπάρχει χώρος για τα δικά σας σχόλια! Εμείς, με τη σειρά μας, θα προσπαθούμε να συμμετέχουμε εκεί με απαντήσεις μας και με την πληροφόρηση που πιθανά να χρειάζεστε κάθε φορά. Έτσι, θα μπορεί να υπάρχει μια διαδραστικότερη και πιο ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ μας, πράγμα που ευελπιστούμε να βοηθήσει στην ακόμα μεγαλύτερη κάλυψή σας.
Για την καλύτερη όμως διαχείριση αυτής μας της επικοινωνίας, καλό θα ήταν να συμβάλουμε όλοι μας, ακολουθώντας μερικές (πολύ λίγες και απλές) συμβουλές όπως:
  • Όταν θέλουμε να αναρτήσουμε ένα σχόλιό μας, να το κάνουμε στον καταλληλότερο θεματολογικά χώρο του blog μας. Έτσι, αν π.χ. το σχόλιό μας έχει να κάνει με το ίδιο το blog μας (τεχνικά, αισθητικά, λειτουργικά κλπ), να το αναρτήσουμε στην καρτέλα του με τίτλο "Για το blog μας". Αν έχει να κάνει γενικότερα με την εταιρία μας, να το αναρτήσουμε αντίστοιχα στην καρτέλα με τίτλο "Mariel Fashion". Αν πάλι έχει να κάνει συγκεκριμένα με ένα μας προϊόν, να το αναρτήσουμε στην ανάρτηση, του ίδιου του προϊόντος μας. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι μας θα μπορούμε να αναφερόμαστε αμεσότερα, συντομότερα και κατατοπιστικότερα, ακριβώς πάνω σε αυτό που θέλουμε.
  • Ειδικά αν θέλουμε να κάνουμε κάποια ερώτηση για κάτι, να προσπαθούμε να είμαστε ακριβείς στο τι θέλουμε να μάθουμε και σε τι θέμα αναφέρεται αυτό. Είναι προτιμότερο να αναφερθούμε σε αυτό που θέλουμε με λίγες παραπάνω λέξεις στην αρχή παρά να γινόμαστε λακωνικοί και, έτσι, να μην δίνουμε ξεκάθαρη εικόνα κατευθείαν και σε όλους στο τι εννοούμε. Με πιθανές "ασάφειες", αυξάνουμε σημαντικά τον κίνδυνο να λάβουμε, αρχικά τουλάχιστον, λάθος απαντήσεις.
  • Είμαστε ελεύθεροι όλοι μας, στο να λέμε ό,τι νομίζουμε και όπως το νομίζουμε. Βασική και αδιαπραγμάτευτη αρχή. Το μόνο "φυσικό όριο" που ισχύει σε αυτό, είναι το να μη χυδαιολογούμε (δεδομένου ότι μπορεί αυτό να γίνει ανεξέλεγκτα ορατό και σε μικρές - ακατάλληλες ηλικίες) και, ακόμα περισσότερο, να μη διαβάλουμε ανθρώπους και σημαντικές αξίες άλλων. Δε γίνεται, εκ των πραγμάτων, να υπάρξει εδώ εγγυημένα - αποδεδειγμένα ορθή κρίση, περί του ποιος και γιατί φταίει ή δεν φταίει για το οτιδήποτε. Άρα, το συνετό είναι να αποφεύγουμε τέτοιες άσκοπες "προκλήσεις".
  • Το να χρησιμοποιούμε ξενόγλωσσους όρους είναι και λογικό και αναγκαίο πολλές φορές. Όταν αυτό λοιπόν πρέπει να συμβαίνει, καλό είναι να γίνεται και με τους χαρακτήρες της γλώσσας του. Κατ' επέκταση βέβαια, έτσι και με τα Ελληνικά. Καλό είναι δηλαδή να παραμένουν να εκφράζονται γραπτώς, με τους Ελληνικούς τους χαρακτήρες και όχι με τους "αντίστοιχούς τους(;;;)" λατινικούς τύπου Greeklish - GrEnglish. Αν και για πολλούς είναι πια συνήθεια, καλό είναι να αποφεύγονται. Πέρα από την όποια εθνική ή εθνικιστική σημασία, υπάρχει και πιο άμεσα πρακτικός λόγος. Πάρα πολύς κόσμος, κουράζεται αφάνταστα όταν καλείται να διαβάσει ένα τέτοιο κείμενο, ειδικά αν είναι και σχετικά μεγάλο, με αποτέλεσμα να το αγνοεί, ακόμα και τελείως πολλές φορές, παρακάμπτοντάς το. Ακόμα κι αν ο "φόβος" κάποιων μας, έχει να κάνει με μια όχι και τόσο καλή "ορθογραφική ικανότητα", δεν θα πρέπει να σταθεί εμπόδιο και εδώ μέσα. Δεν πρόκειται κανείς μας να κριθεί από κανέναν άλλον, για τις όποιες του ικανότητες και τον όποιο του βαθμό σε αυτές. Δεν πρόκειται κανείς να "κουνήσει το δάχτυλο" σε κανέναν για τέτοια θέματα.

Πλοήγηση

Η πλοήγηση στα προϊόντα μας μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Σύμφωνα με το τι περίπου θέλουμε να βρούμε ευκολότερα σε αυτό αλλά και με το πώς μας αρέσει ή μας καλύπτει καλύτερα αισθητικά και λειτουργικά.
Κάθε προϊόν μας εμφανίζεται, ολοκληρωμένα, μέσα σε μια δική του, αποκλειστική ανάρτηση (δημοσίευση - post). Όλες οι αναρτήσεις βρίσκονται στην αρχική καρτέλα - "Σαλόνι" του blog μας. Ωστόσο, μόνο μερικές απ' αυτές (π.χ. 7) θα εμφανίζονται μαζί στη σειρά εκεί κάθε φορά. Για να φέρετε στο προσκήνιο "Παλαιότερες αναρτήσεις" ή "Νεότερες αναρτήσεις" ή και να πάτε κατευθείαν στην "Αρχική σελίδα" αναρτήσεων, μπορείτε να το κάνετε εύκολα, πατώντας στις αντίστοιχες επιλογές κάπου κοντά στο τέλος του blog.

Οι αναρτήσεις επίσης, μπορούν να έρθουν στο προσκήνιο είτε μεμονωμένα είτε μαζεμένες σε προσωρινές ομάδες, βάσει κάποιου κοινού χαρακτηριστικού των προϊόντων που περιέχουν και που εμείς, με κάποιον τρόπο, επιλέξαμε. Κάποιοι από τους τρόπους επιλογής μας σχετίζονται με προσφερόμενες λέξεις - ετικέτες - κλειδιά που εμφανίζονται (χωρισμένες σε εννοιολογικές ομάδες), στη δεξιά κολόνα του blog μας. Ομάδες με τίτλους όπως, "Είδη" (για τα είδη των ρούχων π.χ. Φόρεμα, Ζακέτα κλπ), "Χρώματα" (για τα χρώματα των υφασμάτων που μπορεί να αποτελούν κάθε μοντέλο ρούχου π.χ. Μαύρο, Ώχρα κλπ), "Συνθέσεις υφασμάτων" (για τη σύσταση των υφασμάτων π.χ. Λύκρα, Βισκόζ κλπ), "Προελεύσεις υφασμάτων" (για την χώρα προέλευσης των υφασμάτων π.χ. Γαλλία, Ιταλία κλπ).
Έτσι, πατώντας εκεί π.χ. πάνω στη λέξη "Μαύρο", θα μας φέρει στο προσκήνιο όλες τις αναρτήσεις με προϊόντα της τρέχουσας - τελευταίας σεζόν που έχουν χαρακτηρισθεί ότι διατίθενται με χρώμα υφάσματος μαύρο. Τα προϊόντα αυτά μπορεί να είναι είτε εξ ολοκλήρου σε μαύρο χρώμα είτε απλώς να περιέχουν το μαύρο χρώμα ως ένα από τα βασικά τους χρώματα είτε απλά, το μαύρο, να είναι ένα από τα διαθέσιμα (μεταξύ άλλων) χρώματα που διατίθενται.
Παρομοίως και σε άλλες επιλογές μας (και από λέξεις άλλων εννοιολογικών ομάδων).
Να σημειωθεί πως, δεξιά από κάθε τέτοια ετικέτα, υπάρχει ένα νουμεράκι μέσα σε παρένθεση που αντιπροσωπεύει το πλήθος των προϊόντων - αναρτήσεων στις οποίες συμμετέχει σαν έννοια και που, κατά συνέπεια, θα φέρει αν επιλεχθεί.

Άλλος τρόπος μαζικής εμφάνισης προϊόντων μας, σχετίζεται με την σεζόν που μας ενδιαφέρει να δούμε (από όσες βέβαια έχουν περαστεί στοιχεία τους στο blog μας).
Εδώ να τονιστεί ότι το blog μας έχει στηθεί έτσι ώστε να προβάλει ρούχα της τρέχουσας κυρίως σεζόν. Οι λόγοι είναι προφανείς. Αυτά ενδιαφέρουν συντριπτικά περισσότερο την πλειοψηφία, σε αυτά οφείλαμε να εστιάσουμε. Τα υπόλοιπα ρούχα, περασμένων σεζόν, θα υπάρχουν κανονικά στις αναρτήσεις τους αλλά δε θα συμμετέχουν σε αποτελέσματα των κλασικών μεθόδων αναζήτησης που αναλύσαμε παραπάνω.
Για να μπορούμε να έχουμε ωστόσο πρόσβαση και σε αυτά κάπως, θα το κάνουμε με επιλογή μας από κατάλληλο εργαλείο που υπάρχει στο κάτω μέρος της δεξιάς κολόνας του blog μας με τίτλο "Σεζόν". Πατώντας εκεί, θα μας εμφανιστεί μια λίστα, με όλες τις διαθέσιμες σεζόν. Οι ονομασίες των σεζόν θα σχετίζονται με την περίοδο εισαγωγής τους στο blog μας π.χ. "Σεπτέμβριος 2012" που θα αφορά "Φθινόπωρο - Χειμώνα 2012-13" κοκ. Επιλέγοντας μία σεζόν, θα μας φέρνει στο προσκήνιο, όλες, στη σειρά, τις αναρτήσεις της συγκεκριμένης σεζόν.

Για να έχουμε μια άμεση συνολική εικόνα όλων των προϊόντων της τρέχουσας σεζόν, μπαίνουμε στην καρτέλα με τίτλο "Κολάζ". Εκεί θα βρούμε όλα μαζί τα σχετικά προϊόντα μας, απεικονιζόμενα δίπλα - δίπλα, με την κύρια μόνο φωτογραφία τους σε μικρογραφία.
Περνώντας αργά με το ποντίκι μας πάνω από την κάθε μικρογραφία, θα μας εμφανίζει για λίγο τον κωδικό του προϊόντος και αν τελικά πατήσουμε πάνω στη μικρογραφία, θα μας φέρει στο προσκήνιο την πλήρη ανάρτηση του προϊόντος με όλα του τα στοιχεία και όλες του τις φωτογραφίες σε μεγάλο πια μέγεθος.

Τέλος μπορούμε να ψάξουμε για κατάλληλα αποτελέσματα, αποκλειστικά μέσα στο blog μας, χρησιμοποιώντας την ειδική Google μηχανή αναζήτησης που προσφέρεται ψηλά, στη δεξιά κολόνα του blog μας, με τίτλο "Ψάξτε ελεύθερα!".
Εκεί, με τον γνωστό πια στους περισσότερους τρόπο, πληκτρολογούμε κάτι που θα θέλαμε να βρούμε αν υπάρχει σαν έννοια μέσα στο blog μας και μετά, πατώντας το πλήκτρο "<Enter>" ή το κουμπάκι δεξιά με τίτλο "Αναζήτηση", θα μας έρθουν με συνοπτικό τρόπο και αριστερά του κουμπιού αναζήτησης, όλα τα σχετικά αποτελέσματα ώστε να επιλέξουμε, από εκεί πια, να δούμε αναλυτικότερα όποιο απ' αυτά θεωρήσουμε ότι προσεγγίζει καλύτερα τις προσμονές μας.
Ωστόσο εδώ, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι, οι εν λόγο αναζητήσεις, δυστυχώς ΔΕΝ φέρνουν στοιχεία που έχουν εισαχθεί ή αλλαχθεί πρόσφατα.
Ο Google μηχανισμός που χρησιμοποιείται, απαιτεί κάποιες ημέρες για να ενημερωθεί και με αυτά.
Κατά ατυχή συνέπεια λοιπόν και για κάποιο χρονικό διάστημα, όσο το blog μας δηλαδή είναι ακόμα σχετικά "φρέσκο" - νέο στον κόσμο του ευρύτερου διαδικτύου, θα έχουμε αισθητά μειωμένη αποτελεσματικότητα στα όσα θα βρίσκουν οι εδώ αναζητήσεις μας. Με απλά λόγια, όσο ισχύει αυτό, μπορεί να ζητάμε εδώ κάτι που εμφανώς εμπεριέχεται κάπου στο blog μας και να μας λέει ότι δεν το βρίσκει.

Εμφάνιση

Το blog μας έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να είναι εύχρηστο από τον κάθε επισκέπτη του, με σχεδόν οποιοδήποτε σύστημα υπολογιστή χρησιμοποιεί. Έτσι, θα είναι σχεδόν το ίδιο οπτικά από όποιο λειτουργικό σύστημα (Operating System - OS) υποστηρίζει γραφικό περιβάλλον χρήσης (π.χ. Windows, Linux κλπ), με όποιο πρόγραμμα - εφαρμογή περιήγησης (browser) ιστοσελίδων (π.χ. Internet Explorer, Mozilla Firefox κλπ) και σε οποιαδήποτε έκδοση (version & release).
Το μόνο που συνίσταται για την πληρέστερη θέαση κατά την πλοήγησή του, έχει να κάνει με την ελάχιστη ανάλυση οθόνης και κυρίως ως προς τον οριζόντιο άξονά της. Η κατώτερη ανάλυση που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί απροβλημάτιστα, είναι αυτή που, οριζόντια, θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 1.024 εικονοστοιχεία (pixels). Ωστόσο, ευτυχώς οι περισσότεροι χρήστες υπολογιστών, δεν χρησιμοποιούν πλέον μικρότερες αναλύσεις.
Αξίζει να σημειωθεί πως, σε πιθανότητα μικρότερης οριζόντιας ανάλυσης, αν και πάλι θα δουλεύει ουσιαστικά πλήρως το blog μας, ωστόσο δε θα είναι σε θέση να είναι εύκολα αντιληπτή όλη η λειτουργικότητα του, με αποτέλεσμα να γίνεται αρκετά δύσχρηστο ή αρκετά κουραστικό στη χρήση του για τους περισσότερους.
Κατ' επέκταση μάλιστα και σύμφωνα με τον γενικότερο κανόνα σε αυτό το θέμα, όσο μεγαλύτερες αναλύσεις οθόνης μπορούν να χρησιμοποιηθούν (μεγαλύτερες δηλαδή και από αυτές με τα 1.024 οριζόντια pixels), τόσο πιο ευχάριστη και λειτουργική θα προκύπτει να είναι και η πλοήγηση.
Πληροφοριακά, η ισχύουσα ανάλυση οθόνης αναφέρεται στις "Ιδιότητες Εμφάνισης" (Display Properties) από τον "Πίνακα Ελέγχου" (Control Panel) του Λειτουργικού Συστήματος (Operating System - OS) του υπολογιστή μας.



Υπεύθυνος κατασκευής ιστολογίου (έως και Οκτώβρη του 2012)
Καζινιεράκης Τάσος
Προγραμματιστής Η/Υ, Σύμβουλος Πληροφορικής
6944336123
Cosmos@Freemail.Gr
CosmosKGr@GMail.Com
http://www.facebook.com/CosmosKGr

5 σχόλια:

  1. Μια και το "κούρασα" προσωπικά εδώ μέσα, είπα να βάλω και το 1ο σχόλιο! ;-)

    Λοιπόν Χάρη μου, σου εύχομαι καλορίζικη τη νέα σου παρουσία εδώ.
    Ελπίζω να εκτιμηθεί απ' όλους και ως κίνηση αλλά κυρίως ως προϊόντα γιατί πιστεύω κι εγώ πως πράγματι αξίζουν!
    Ό,τι το καλύτερο για τη συνέχεια!

    Τέλος, θα ήθελα να ξέρεις πως, ό,τι επιπλέον χρειαστείς εδώ, θα προσπαθώ να είμαι παρόν!

    Τάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω Τασο!!!!το ποσο και αν αξιζουν τα προιοντα μας ,δεν θα το πω εγω ,αλλα αυτοι που τα προτιμουν και οσοι θα τα προτιμησουν ,τοτε θα εχει μεγαλυτερη αξια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μου επιτραπεί να δευτερολογήσω, συμπληρώνοντας στα προηγούμενα ότι, αν και ούτε γνωριζόμαστε από πολύ κοντά Χάρη μου (καθότι εγώ Αθήνα κι εσύ Θεσσαλονίκη) αλλά ούτε και ιδιαίτερος γνώστης της γυναικείας μόδας έχω υπάρξει, ωστόσο νιώθω πως, η όλη σας προσπάθεια σαν σχετική βιοτεχνία στον χώρο, έχει ήδη ευοδωθεί από πελάτες σας τόσα χρόνια τώρα, ανεξάρτητα μάλιστα με το αν έχουν ή όχι εκφραστεί ακόμα δημόσια, εδώ ή αλλού, για αυτή τους την εκτίμηση. Επιπλέον, σωστό, συνετό κι εκτιμηταίο από πλευράς σου, το να προσπαθείς να διατηρείς μια διακριτική στάση σχετικά με τα του οίκου σου!
      Και πάλι καλή συνέχεια λοιπόν!
      Τάσος

      Διαγραφή
  3. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ.ΜΕΝΩ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΜΑΚΡΙΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ? ΛΙΝΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχετε να μας πείτε κάτι; Γιατί όχι;! Είμαστε όλο μάτια κι αυτιά!